CodeWeek w naszej szkole rozpoczął się 11 października i zakończył 15 października. Najmłodszymi uczestnikami tego przedsięwzięcia byli pierwszoklasiści, a najstarszymi piątoklasiści. Uczniowie z wielkim zapałem i energią przystąpili do przygotowanych dla nich zabaw z kodowaniem. Miały one na celu rozwój logicznego myślenia oraz koncentracji. Wszyscy spisali się WZOROWO!!!
Uczniowie klas 1 doprowadzali zwierzątka do swej przekąski w MAGICZNYM LABIRYNCIE, kodowali sylaby, których prawidłowe pokolorowanie ukazywało szkolny plecak, jesienne liście czy parasol. Pierwszoklasiści rozwiązywali też Magiczne Sudoku 4/4!
To było wielkie wyzwanie, ale cel został osiągnięty!!!
Uczniowie pracowali z generatorem do kodowania i tablicą interaktywną. Ich praca to również ,,kodowanie na dywanie" - z matą do kodowania za pomocą kolorowych kubeczków, a także kodowanie rysunkowe w tabeli do kodowania.
Uczniowie klas 4 na MATEMATYCE doskonalili umiejętność szybkiego + i - . Wyniki tych działań umieszczone na specjalnej kratownicy stanowiły klucz do odkodowania obrazka. Efektem pracy czwartoklasistów stał się bohater gry komputerowej SUPER MARIO.
Uczniowie klasy 5 na MATEMATYCE mieli podobne zadania z tym, że tematem przewodnim ich pracy stała się Przyroda. Dziewczynki szlifowały kolejność wykonywania działań w wyniku czego otrzymały obraz, a chłopacy utrwalając tę samą umiejętność matematyczną uzyskali obraz.
Wszyscy zasłużyli na duże brawa za wkład pracy włożony w uzyskanie efektu końcowego!!!!
Fotogaleria dostępna jest TUTAJ.